divendres, 18 de juliol del 2008

Què us pareix si ens fem samarretes?







Tinc un proposta que alguns ja sabeu, però per a la resta que no ho sabeu ho pose per ací. M'agradaria que tots entràreu i opinàreu i féreu propostes, per a elegir entre tots que seria el millor. El que propose es fer-nos samarretes, tots iguals, estaria bé. Jo vaig estar fent proves amb idees de companys i mireu a vore si us agrada.

Per davant està el nom del grup, i la imatge és la que va encetar aquest blog.

Per darrere està el nom de cadascú i el link del blog, per a que la gent puga entrar i veure el que fem. (Està el nom de sergi perquè parlava amb ell mentre ho feia!) xDD
Ha hagut també propostes per a posar-nos darrere cadascú l'instrument que toca, què penseu??

Vinga, espere les vostres opinions i comentaris.

3 comentaris:

Jaume ha dit...

estan mol be les samarretes

calabux ha dit...

ola a tots!! doncs sí, hem pareix un molt bona idea la de les samarretes, ja k dakesta manera podem fer algo de publicitat,jeje.

Catbrass ha dit...

avant!!!! jo x mi si. i lo dels instruments no staria mal tampoc.
salut!!